BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18.7.10

Pada malam yang mengejutkan

Haduh ! aku sangkakan blog ini suda rosak .. rupanya dibaiki semula .. heee :)



hmm , semalam .. abang aku safuan dikenali sebagai Pian Junior di facebook-nya telah accident . Aku pon tak tau la .. pakai smart ney .. pakai sweater (kawannya) helmet (kawannya) ..dia nya ada pakai orang nya pulak .. tak malu toi .. pastu ,aku lak nk gi blaja kt uma sebelah .. pastu uma sebelah lak takda kt uma .. pastu .. dok layan facebook and blog ney ..pastu gy toilet jap .. orang mai ketuk macam na mai serang ja .. terkejot aku .. lari sepantas kilat menuju ke pintu tersebut . Rupa-rupanya , kawan abg aku rupa nyaw.Dia tanya "mak ada?ayah ada?abg ada?" aku jawab la "semua takda..mak ada kt uma tok ..ayah keja .. abg kat Negeri Sebilan .. " dia tanya kt mana uma tok ? boley bawa pi tak ?" aku segera menutup komputer dan mengajak dia pergi ke rumah tok ku yg berdekatan dengan rumahku syurgaku iney ! Mak aku mendapati bahawa anaknya accident lalu menaiki motor nya untuk pulang ke rumah.Mak aku bersiap dan membawa motor dan pergi ke tempat .
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
Tibanya dia hospital,doctor mengatakan bahawa abang aku paha patah dan abang aku dihantar ke bilik kecemasan iaitu 015K. Di Hospital Besar Pulau Pinang .Duduk la dia beberapa hari .. Puasa ta makan .. kasihan

0 CoMmEnTs: