BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21.7.10

kembali sudaa ..

wey , kita kembali sudaa :) hmm .. aku nyenyak gyla .. sampai malas nak mangun pegy sekolah .. mata merah gi sekolah .. adoiiyai ..sekolah hari ney normal .. tapi aku dok geram tat ayuney and the nurul ... macam apa ja menari .. teacher kata "siapa yg tidak hadir ta ley masok daa" skunk nurul dapat masok balik .. pelik .. patot arr .. teacher len yang aja .. bukan teacher yang sebenarnya .. kami rajin lak hari ney .. na hias kelas .. wat macam2 .. hee :) lupa lol .. hmm .. na tambah merid .. sebab itu arrr .. heee ... abang masok hospital .. boley aku on kerap .. haha .. wei !! mo cita apa ney ?? aduuhh .. keja kolah manyak gylaa .. aku ta buat ..

khamis , 20.7

tiba di sekolah dengan mengantuknya aku ney .. semua ta sehat lol .. nad ta dtg kolah lak .. liyana sakit .tapy dtg kolah arr .. suara dia sengau .. aku sakit idowng .. khairun selsema .. sarumathi paling terok .. muka pucat .. pipi jadik kembong .. huish sedeyh nya aku tgk .. mashitah demam campak ..fazira muka blurr .. mata lebam .. dan macam2 semua ney berpunca dari AKU .. hee (: .. sebab mula2 aku yg dok sakit tekak > selsema > pening kepala > na demam .. badan panas .. hee .. then , satu kelas sakit . haha . hari ney sebab semua sakit .. semua mood boringg .. pagi2 ada latih na buat "Hari Anugerah Cemerlang" .. nanti hari sabtu baru betol nya .. mungkin aku nanti letak picca itu semua yeah ? sabo ja .. hee :) .. semua kawan aku masok tarian la dapat hadiah la macam2 laa .. tinggal aku jaa .. aku tidak masok suda menari .. ney ,, ayuney the gang wat tarian gediks .. tros kuar arr .. meluat aku alasan aku "ayah tak kasi masok" hee .. pastu jemput la tahun 5 yg gediks2 .. hee (:
boringg la an cita aku ny ..huhu

0 CoMmEnTs: